KING OF WAR

KING OF WAR

KING OF WAR

سلام، خوش اومدین این وبلاگ متعلق به بچه های اتحاد من هست اما اگه مطالب برای دیگران هم مفید بود خوشحال میشم که تونسته باشم کمکی کنم .

💢 نردبان این جهان ما و منی ست .... عاقبت این نردبان افتادنیست
حال هر که بالاتر نشیند .... استخوانش سخت تر بشکستنی ست💢

آخرین نظرات

گذشته

اینم دو تا عکس متعلق به بیش از 9 ماه گذشته از پروفایل من و همراه خوبم در بازی به نام oghabshomal که به دلایل شخصی بازی را ترک کرد :

.

.

.

.

.

.

.

.

.

من هم

به دلیل اغاز فصل

درسی ناچار به ترک بازی

شدم و در مدتی که نبودم حسابم

را به یکی از اشناها سپردم اما به دلیل

نداشتن تجربه ی کافی نتونست خوب ازش مراقبت

کنه ، در این چند مدت که نبودم بانک و توسعه یحسابم به شدت

عقب افتاد اما اگه خدا بخواد جبرانش میکنم ، البته دشمنان همیشگی

بهتره امیدوار باشن نتونم اینکار و انجام بدم چون دوباره بر میگردن به

گذشته ! البته اون زمان ما به این دلیل تونستیم از سد اهنین

مافیای بازی بگذریم چون چند نفر از اتحادای مختلف

بودیم که تیمی کار میکردیم اما الان

اوضاع برام سخته چون

تنها شدم.

  • موافقین ۰ به این مطلب رای دهید مخالفین ۰
  • ...Nashenas ...

oghabshomal

بانک

مافیا

نظرات  (۱)


تاریخ ثبت این نظر پس از به روز رسانی تغییر کرده است

جالب بود که هنوز عکس های قدیمی رو داشتید خوب یادم میاد، یادمه حتی یه بار مولتیا به شما تهمت مولتی زدن چند روز مسدود بودید چت غوغا بود خخخ کاش عقاب هنوز بود و با هم دوباره مولتی های بازی رو میفرستادید پایین ما هم کمک میکردیم
Nashenas :
سلام بله منم یادم میاد ، چند روز بعد از اینکه به ما تهمت مولتی زدن خودشون به دلیل مولتی اکانت بودن برای همیشه مسدود شدن و ما بعد از سه روز از بن دراومدیم! پست بعدی براتون میذارم عکساشو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی