KING OF WAR

KING OF WAR

KING OF WAR

سلام، خوش اومدین این وبلاگ متعلق به بچه های اتحاد من هست اما اگه مطالب برای دیگران هم مفید بود خوشحال میشم که تونسته باشم کمکی کنم .

💢 نردبان این جهان ما و منی ست .... عاقبت این نردبان افتادنیست
حال هر که بالاتر نشیند .... استخوانش سخت تر بشکستنی ست💢

آخرین نظرات

برخی از

دوستان که قصد

ثبت نام در بازی رو داشتن

به من اطلاع دادن که تونستن ثبت نام بکنن

ولی نمیتونن وارد اکانتشون بشن و با خطا یا ارور مواجه شدن

من موضوع رو بررسی کردم و تایید می کنم ،

اروری که وجود داره از نوع

502 bad gateway

هست

این ارور

از سمت سرور

هست و چون سرور متعلق

به ایران تقریبا از کار افتاده هست دیگه

نمی تونه اطلاعات جدیدی رو ثبت بکنه و برای سرور

اصلی بفرسته اگه هنوز کاربران قدیمی میتونن وارد بازی بشوند به این

خاطره که اطلاعاتشون روی سرور اصلی لوکی گیم ثبت

شده و اگه دقت کرده باشید با اطلاعات یک اکانت

ثبت شده در سرور یکی از کشورها

میتونن در سرور کشورهای

دیگه هم بازی

کنن

در هر

صورت دیگه بازیکن

جدیدی نخواهیم داشت چون

سرور ایران که سرور ثانویه و منتقل کننده ی

اطلاعات به سرور اصلی لوکی گیم بود دیگه وجود نداره

و الان صفحه ی بازیکنان قدیمی روی

سرور اصلی لوکی سوار

هست.

.

" پس دیگه کسی نمیتونه در این بازی ثبت نام بکنه "

نظرات  (۰)

تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نشده است ، لطفا اولین نفری باشید که نظر می دهید!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی